Ruilen en Retourneren

 

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product ruilen en retourneren.

Eenvoudig en duurzaam ruilen en retourneren zonder printer!

Vanaf nu geen retourlabel meer te printen en ook adressen schrijven op het pakket is niet meer nodig.

Onze ruil en retourservice is mogelijk voor producten die voldoet aan onze voorwaarden.

Wanneer een product niet voldoet aan onze voorwaarden, kun je deze helaas niet ruilen en retourneren. We kunnen het geretourneerde product niet verwerken en de terugbetaling zal niet in gang gezet worden.

Mochten wij toch een product retour ontvangen die niet aan onze voorwaarden voldoet, dan hebben wij het recht het geretourneerde product te weigeren. Het recht op terugbetaling komt dan te vervallen. Er wordt geen was garantie gegeven.

Voorwaarden ruilen en retourneren

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is ongedragen en ongewassen. (Passen mag natuurlijk wel)
  • Het product is zonder vlekken en make-up
  • Binnen 14 dagen na ontvangst
  • Sale-producten kunnen niet geretourneerd worden

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen en retourneren ?

Stap 1: Verpak het product. (Wij verzoeken u om het product tijdens het retourneren zorgvuldig te verpakken, zodat het goed beschermd is tijdens het transport)

 Stap 2: Meld je ruil of retour binnen 14 dagen na ontvangst aan via deze link onder vermelding van u ordernummer en gewenste product voor ruilen of retourneren.

Stap 3: Je ontvangt via de retourmail een link naar een retourportaal met daarop de digitale barcode. (Deze digitale barcode kan je vanaf je smartphone laten scannen bij een PostNL locatie).

Stap 4: Bij PostNL locaties kan je deze barcode op je smartphone tonen aan een medewerker, die vervolgens de barcode scant en het label print en het pakket als retourzending verwerken.

-Bewaar de track & trace code die je bij de kassa krijgt wanneer je het pakketje afgeeft. Zo kunnen we jou op de best mogelijke manier helpen, ook wanneer je retourzending zoekraakt.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra jouw ruil of retourzending bij ons binnen is en verwerkt, ontvang je een mail van ons. Bewaar het retourbewijs goed totdat de ruil of retourzending volledig is verwerkt en je de terugbetaling hebt ontvangen. Wanneer de ruil of retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op de rekening waarmee betaald is:

Ruil en Retourkosten

De ruil en retourkosten zijn voor eigen rekening van de klant, de prijs hiervan is  € 7,82 binnen Nederland.De ruil en retourkosten voor een pakket versturen naar het buitenland kunt u beste middels deze link aanvragen.

 

Wat is het ruil en retouradres?

Wanneer je een product naar ons wil retourneren, mag je dit versturen naar onderstaand adres:

MILARTI

Cornelis Musiusstraat 6

2612 PH Delft